torsdag 24/9

Andra och sista dagen på vfu idag. Var lika roligt idag som det var igår. Dagarna går ju så sjukt fort när man har så roligt. sen när man börjar kl 07.00 på morgonen så när man slutar har man hela dagen kvar att göra saker. Känns jätte bra.
lite sorgligt att inte ha något i morgon där. Men får försöka få min nästa praktik där också.

Efter att jag åkt från sjukhuset så åkte jag och träffade Helena. Var mycket trevligt. Vi gick till "Bara vara" och fikade, eller ja vi åt snarare mat. Jättegod sallad med lax och avokado. Hur gott som helst.
Sen var det shopping som stod på schemat. Hittade en stickad tröja äntligen och en höstjacka....Så nu är jag nöjd. Gjorde slut på 1000 kr men det var det värt.

Nu på kvällen har jag och Sofia varit och solat vid några jävla nice solarium. "Kanonkul, 5 av 5 toasters."
Och så var det en snubbe här nyss som skulle kolla på en av lägenheterna i korridoren. En 50 årig indier eller nått som inte kan svenska. Yes va nice alltså.
Väsnas så mycket som möjligt så vi skrämmer honom var Sofias order.
Vi väsnas alltid så det är inte svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0