48h

Ja gårdagen såg väl ut som de flesta andra dagarna denna vecka. Plugg, plugg,plugg och sedan lite mer plugg. Så har därför inte haft speciellt mycket roligt att skriva.
Men idag har det hänt eller kommer hända grejer. För ikväll är det nämligen 48h. Valborgsfirande på campus som man kanske kan räkna ut håller på i 48h. kommer bli sjukt kul. Dock har jag ett litet dilemma. Jag skulle vilja ha ovve på mig. Men jag är tyvärr inte helt säker. Alla mina kära vänner inklusive min pojkvän är tråkiga och ska vara civila. Så då känns det inte så roligt med ovve. Ja vi får väl se vad som händer. Se om jag kan vara lika top noch utan ovve som jag tydligen är med.
Älsklingen och jag var ner på stan också under hans inkuberingstid och nu så är han i labbet igen och håller på. Får se när han kommer ner för att hälsa på mig. Men nu är det plugg på schemat igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0