den late orkar

Gårdagen såg ungefär ut som de andra av mina dagar för tillfället. Var på vfu fram till 16. Visserligen är det roligt och dagarna går fort men det skulle ändå vara skönt att få sitta hemma och få plugget gjort. Nu är seminarieuppgiften gjord och inskickad till blackboard i alla fall. Så one thing down and many more to go. Men jag kämpar på. Ikväll blir det nog medicintentan som får all min uppmärksamhet. Och jag vet ärligt talat inte om jag orkar renskriva mina anteckningar för det är så jävla mycket. Kanske räcker med att läsa igenom dom. Man kan ju alltid börja så.
Igår var jag faktiskt duktig också. Gick iväg och tränade trots att jag inte alls kände för det, och det gjorde inte Malin heller som hoppades att jag skulle ha glömt. Så vart mest konditionsträning i och med gympan i måndags. Man vill ju inte slita ut sig.
Och jag förstår mig inte riktigt på folk som orkar störa sig på saker andra människor gör. Det tar bara energi. Jag tror nog att det är bättre att fokusera på roliga saker. Typ plugga och så. haha.

Och nu har jag ännu en rolig sak att berätta. Vi har ju inte beställt biljetter till Paris än. Dels vill jag vänta tills vi vet vad som händer med det där molnet och sedan så är jag lat. Och ibland lönar det sig också. priset har nämligen gått ner med 600 kr. Så nästa vecka är det kanske dags att fixa passet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0