Elin äter bajs på pinne

Ja det kan man faktiskt tro att hon gör. Dagen spenderades i Prisma med att plugga inför medicintentan och även inför KTC. Nu känner det faktiskt rätt bra och det är ju bäst i och med att det bara är ca 1 timme kvar till examinationen.
Men efter plugget igår var det ju dags för spruta igen. Elin lika nervös som vanligt. Men som vanligt gick det bra. Och för att hon var så duktig så åt vi glass efteråt. Elin testade nya ben & jerrys glassen som för övrigt såg ut som bajs på en pinne. Sen var det åter dags för faddermöte. Men först skulle Kerim ha sin födelsedagspresent. Lite porr i en påse som jag säger det. Och hans komentar var klockren: Jag är turk jag knullar inte får. Kurder knullar får, jag knullar kurder.
Ganska roligt. Men mötet gick i alla fall jätte bra och efter det fick jag ett jättesnällt sms av min medgeneral. Kunde inte ha någon bättre. Tröjorna skulle beställas igår också och grupperna fick sina aktiviteter. Perfekt. Nu är allting på gång. Kan jag bara komma igenom nästa vecka så ska allt vara perfekt.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0