Fredag

Fredagen började tidigt med att Nathalie tyckte att vi skulle till lager 157. Så jag varför inte. Det är kul och jag älskar ju att handla kläder. Och snabba ryck blev det då vi skulle infinna oss hos Hasrat kl 13. Nu blev det närmare 14 men hon klagar inte.
Och jag fick träffa världens bästa hasrat och världens bästa gudson. Som det ser ut verkar min gudson nästan tycka om R mer än mig. Fast bara nästan. Jag är fortfarande no.1. Men det är skönt att dom tycker om varandra. Men det är efter sådana här dagar som man är glad att man har några år kvar att plugga och så. För barn som skriker minst en gång i timmen dygnet runt skulle då inte jag klara. Men söt är han i alla fall.



Detta är min absoluta favoritpojkar, och ja dom är pojkar för dom är små och barnsliga båda två. Men underbara.



Han är ju så söt. Det var till och med R tvungen att hålla med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0