KTC och flytt

Ja och som jag sade igår så kommer tyvärr inga bilder att komma upp förän min man kommit hem med min dator igen tyvärr.
Dagen idag började tidigt och jag kan glatt säga att nästan alla mina grejer är uppe i nya lägenheten nu. det sista ska vi ner och hämta om en liten stund.
Kom nyss hem från skolan där vi har varit inne på ktc och tränat lite till examinationen som är direkt efter praktiken. Tränade sug, bäddning, blodtryck och förband. Det gick faktiskt bra. Men det gäller att läsa på lite om det där sen faktiskt om jag ska klara det.
Och för att förgylla dagen lite extra så lyckades vi få parkeringsböter också. Jippie. Men ja någon gång måste ju vara första. Alla vi fyra i bilen hade lite dålig koll. Men ja man lär sig av sina misstag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Parkeringsböter...tja, det kostar att ligga på topp. Ha det bra gumman.

2010-04-07 @ 17:21:13
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0