Lagen om attraktion

Alltså jag måste säga att man märker en sådan jävla skillnad på folk som går på universitetet och gamla vänner som inte gör det. På universitetet är dom största problemen man har något som har med plugg att göra oftast, eller möjligen pengar. Men sen kollar man på alla människor som inte har börjat på universitetet. Alltså inget illa. Men dom är lite mer kvar på gymnasiet. Det är samma samtalsämnen och samma skitsnack. Men ja jag ville bara poängtera att man märker en skillnad.

Och nu till dagens ämne. Jo jag har fått ännu ett bevis på att lagen om attraktion funkar. Och ibland att man inte vet att man bett om något förän man får det. Och till och med älsklingen håller med om att han inte sett mig så här glad på länge. Och det är fan sant. För så här glad HAR jag inte varit på länge. En del skulle nog säga att jag är knäpp med tanke på vad det är som gjort mig glad igen. Men ja jag får vara knäpp för jag är så lycklig. Insåg även när Rami äntligen kom hem efter en vecka i kalmar att jag ska vara lycklig som har honom. Är man tillsammans med någon som gör en lycklig och får en att skratta så ska man vara mer än nöjd. Sen att han är underbar också ser jag bara som ett plus. Så kort sagt, livet är underbart

Kommentarer
Postat av: narin

Jag kunde verkligen inte sagt det bättre själv, det där med att gamla vänner som inte börjat universitetet är kvar i gamla banor!

2010-04-24 @ 00:56:42
URL: http://narin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0