My father´s eyes

Nu har man landat lite mer hemma känns det som. Fick en ordentlig sovmorgon och sedan tog jag och R en vända ner till uni för att skriva ut lite papper. Skönt att få det gjort så man kan få lite ordning på saker och ting till nästa kurs.
Sen var det mat som skulle inhandlas så vi hade något att äta ikväll. Och gott vart det. Fiskpinnar, mos, ärtor och gräddfilssås. Ingen som klagade i alla fall.

Måste säga att jag har börjat lyssna sönder en låt lite. My father´s eyes - Eric Clapton. Helt underbar låt som min far spelade när vi var hemma i Borlänge. Och i och med det så kommer jag alltis förknippa denna låt med honom. Saknar jag min pappa är det bara att lyssna lite på den här. Risken finns att jag kommer sakna honom mer då. Men då är han ändå bara ett telefonsamtal bort. Och det är jag väldigt glad för.

Måste även säga att jag har världens bästa vänner. Blev uppringd av min kära vän Sabine som ja som vanligt pratade på som vanligt. Och det var skönt att prata lite för jag tänkte faktiskt på henne tidigare idag och tänkte höra av mig och kolla om hon ville träna. Men det behövdes inte. För hon läser mina tankar tror jag. Först frågade hon om jag ville med och träna i morgon kväll. Vilket jag så klart vill. Och för det andra frågade hon om jag ville ha hjälp att flytta i veckan då hon har bil med dragkrok. Så med andra ord. Underbara vänner. Omringad av underbara människor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0