Ny lägenhet

Jag har idag varit och hämtat mina nycklar. Helt underbart. Har äntligen fått se min vackra lägenhet och det var bra mycket bättre än jag någonsin vågat hoppats på. I morgon går flyttlasset från studentgatan till kotten. Detta kommer bli sjukt bra. Dock åker min karl till Kalmar så han kommer tyvärr inte kunna hjälpa till. Men kvinnorna får klara sig själva ser det ut som. Tyvärr glömde jag kameran så kan inte lägga upp några bilder på nya lyan men det ska jag nog allt kunna fixa i morgon. Eller nej nu ljög jag ju. Det får fixas till helgen i och med att min man tar min dator med sig till Kalmar. Så jag får klara mig med hans dator och han har ju inte sådana där finurliga uttag.
Hur som helst så har jag stor kyl och frys. Spis med tre plattor och där ugnen funkar samtidigt. Sen har jag kaklat badrum och kaklat golv i hallen. Helt underbart. Och mer utrymmen i köket. Och så klart fina nya tapeter. Men nu lockar sängen och i morgon blir det en heldag.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0