Stoppa in den där bak.....

Yes nu är klockan alldeles för tidigt för så längde den visar 05 någonting så ska man sova. Jag är till skillnad mot igår trött idag när jag går upp. Hum jag undrar om jag sov för länge idag eller hur ligger läget till? Sov kanske 5 timmar igår natt och 7 idag och ändå är jag tröttare idag. Jag kanske var inne i djupsömn när jag väcktes, fast å andra sidan så vet jag att jag inte var det då jag drömde när klockan ringde och det gör man endast i REM sömnen. Jaja nog pratat om mina analyser på min sömn.
Igår var vi på vattengympa för första gången. Jag, Sabine, Malin och Sara. Det var faktiskt sjukt kul. Hade som sagt aldrig testat det förut men det var verkligen en träning. Sen att jag fick reda på att min man varit på sådant, dock med fotbollslaget men ändå gjorde honom inte mer manlig. Nej men nu ska jag vara snäll.
Hur som helst dessa jävla flytgrejer man skulle ha runt midjan kom med ett långt snöre som var väldigt mycket ivägen. Så går till Malin och säger stoppa in den där bak. Jag insåg inte själv hur illa det lät förän sabine låg halft över poolkanten och skrattade. Ja jag får väl bjuda på den.
Träffade Vansbrofolk också mitt i allt. Jag säger då det, Sverige är ganska litet. Hittade 3 stycken. i samma dusch som mig och på samma vattengympa.
Men nu är det dags att dra sig mot vfu:n igen och se om denna dag är lika händelserik som gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0