welcome to my life

Visst det kan vara drygt att tränga ihop sig på 22 kvm ibland. Man kan gå varandra på nerverna och vara allmänt irriterad. Men när man ändå kommer till den punkt då man får lägga sig ned i sängen och bara får känna hans varma kropp mot mig och hans armar runt mig och man bara får somna in så är det så värt det. De små stunder vi har tillsammans mellan allt spelande och allt pluggande när vi bara ligger och kollar på en serie tillsammans så är allt perfekt.
Jag fattar ärligt talat inte hur han orkar med mitt hetsiga humör när jag är stressad eller trött. Jag menar jag är en riktig bitterfitta då och kan vara riktigt elak. Men ändå så orkar han. Det är guld värt och det är underbart att ha honom här när man verkligen känner att man behöver en kram. Så kort sagt. Han är underbar. Och han är min.

Tack Azizam <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Dessutom är han en riktig svärmorsdröm...så det så!

2010-04-27 @ 15:03:34
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0