Andra advent

Godmorgon godmorgon eller något åt det hållet. Jag visste att jag skulle få betala för att jag gick upp så sent igår morse. Och sanna mina ord det fick jag göra. När karln somnade efter 1 minut så var det lite jobbigt att inte själv kunna sova. Fast vem vet jag kanske somnade fort ändå för ibland får man ju för sig saker. Men hur som helst så var detta en natt med för lite sömn. Men en dag kommer det bli med roligt jobb hoppas vi i alla fall. Dock så är det endast fem minus nu vilket betyder att jag kan skippa termobrallorna och bege mig ut i endast mysbyxor. Mysfaktorn är hög när man ska på praktik förstår ni.
Och för er som inte visste det på tal om så är det andra advent idag. Så idag får vi tända det andra ljuset. Nu har ju inte vi någon ljusstake men man kan ju alltid låtsas. Mys hoppas jag på ikväll. Vi har ju trots allt lussekatter och glögg kvar. Och så har jag pepparkaksdegen obakad så kanske ska ta itu med det ikväll då? Låter som en idé.
Tomteluvan och mjölet åker fram helt enkelt.
Dags att bege sig mot en ny dag och nya utmaningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0