BRÖD!!!

Ja det var vad som blev bakat igår. Underbart gott bröd som jag fick recept på av en på praktiken. Det blev jätte gott förutom att jag hade problem att få fröena att fastna. Men ja. Rami hade ju tjatat på mörkt bröd i och med att jag brukar göra ljust. Men vi har ju bestämt oss för att inte handla någon mer mat än det vi har nu innan jul. så jag bestämde mig för att göra lite roligt av allt  också. Gjorde lite ris a la malta som rami aldrig testat förut. Blev mycket gott. Sen gjorde jag slut på lök, morötter och linser och gjorde soppa. Så nu har vi massa att äta. tänkte frysa in det. Och så har jag fått beställning på falafel. Har jag aldrig gjort förut men någon gång ska väl bli den första.
Nu däremot är det dags för praktik igen. Har varit en lugn helg men skön. Nu börjar en hel vecka med start ikväll. Sen blir det dagturer resten av veckan. ska bli kul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0