Dan före dopparedan

nu är vi på plats i Vansbro. det har vi visserligen varit sedan tidigare idag. Nu har vi ätit dopp i grytan och så kollar hela familjen på bingolotto och trav. Det är lite illa men vad ska man göra. Vi umgås ju i alla fall. Det är mysigt och julstämmning men sista sytern saknas ju i alla fall. Mycket tråkigt.
Jag måste dock säga att jag börjar bli mer och mer nervös inför min resa på lördag. Undra om man tar sig från Stockholm. Det verkar ju vara ganska stillastående där men jag har hoppet uppet för jag SKA till min underbara pojke. Så är det bara. Men det kommer säkert gå jättebra.


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Ja uscha as kallt! Nä det är riktigt bra i Kotten nu men det var ett tag då det var riktigt kallt där med!:P

2010-12-24 @ 12:00:16
URL: http://elinhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0