julkalender

idag har jag kollat på första avsnittet på nya julkalendern. Nu kanske det är så att det inte är så dåligt som man tror att det ska vara. Det var ganska underhållande om än lite perverst med min och Ramis tolkning men ja det var kul. Så det blir nog till att se lite mer utav den. Jag menar det är ju bara en kvart per dag. det kan man väl leva med tror jag. Bara titeln är ju rolig. Hotell gyllene knorren.
Men ärligt talat så kommer nog aldrig något att slå mysteriet på greveholm. Det är kult enligt oss i alla fall. Men man vet aldrig
Och på tal om att det är första december idag så fick vi öppna första luckan på våran chokladkalender. jippie. Rami ville däremot öppna alla luckor men där sa jag ifrån och sen ville han börja uppe i vänstra hörnet på nr.17 och det gick jag inte heller men på. Jag menar att någon måtta får det ta och vara.


Kommentarer
Postat av: Maria

Min favorit var nog Jul i Kapernaum =)

2010-12-02 @ 07:24:09
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0