Läkemedelsberäkning

Nu är dagen vi alla fasat kommer. Eller nått i den stilen. Nu är det dags för läkemedelsberäkningen. Ska gå om ca tio minuter och så ska jag komma ihåg att lära frågan löjligt noga och räkna om den i alla fall tre gånger. Det tycker jag ska funka faktiskt. Jag tror på detta och det verkar även min karl göra som hade skrivit en söt lapp och lagt på mitt skrivbord. Han erkänner själv att han inte kan rimma, men det är väl tanken som räknas? Och jag blev glad i alla fall.
Och på tal om inget så är vår lägenhet så sjukt kall nu. På sommaren är det bastu och nu är det äckligt kallt. Så man vill verkligen inte gå upp på morgonen. Det är illa. Sov till och med me filt inatt. Men det blir väl till att sova i kläder snart antar jag. Får se hur det går.

Nej 100 % var det ja. bara att gå ner och ge järnet. Wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0