Marieberg

Idag kände jag att det var en sådan där jobbig dag då man egentligen inte vill gå ut men ändå hade jag lovat sabine en fika. Så sagt och gjort hon tvingade med mig till marieberg för en fika och lite shopping. Det var mycket trevligt faktiskt. Jag hittade äntligen ett par vinterskor. Jag hittar ALDRIG vinterskor och då menar jag verkligen aldrig. Men då ska jag avslöja en hemlighet. Ska man shoppa något då ska Sabine med. För av någon mycket konstig anledning så hittar man alltid saker som man ska köpa när hon är med. Lyckades till och med hitta en julklapp åt Rami. Det var en chansning men jag hoppas han tycker om den i alla fall. Gör han inte det så är han otacksam ska jag säga åt honom. haha. Då kanske han går med på att ha den ändå.
Nej jag är snäll egentligen faktiskt. Men jag tycker det var en fin sak och det hoppas jag att han gör också. Nu har det nyligen pluggats persiska så nu har jag gjort mitt för idag. Så nu ska jag hitta på någon roligt att göra. typ spela lite tv-spel eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0