Skola? nej

ja så vart det ungefär. Tänkte gå till skolan för vi hade föreläsning i hur vi skulle göra grupparbetet och det individuella arbetet. Men det var ju tur att jag inte gick dit. för vi har ju redan gjort det och tydligen så tog dom inte upp något som vi inte redan visste. Ja det gäller ju att välja sina föreläsningar. Istället satte jag och Linnea oss och gjorde klart det sista med det så nu är det mer eller mindre redo att skickas in. Ska bli skönt att få en sak ur världen i alla fall.

Nu på kvällen har det mest varit donkey kong på wii. Och jag lovar, man blir rätt frustrerad ibland. så nu har jag och Rami bytt av så han får spela lite också. Han gnällde så mycket.

Kommentarer
Postat av: Millis

Klart vi inte misstycker det! Om vi får bilderna och du inte trakasserar han med blixtar förstås ;)

2010-12-20 @ 22:16:22
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0