Stockholm

Ja dagen i Stockholm var rolig igår. Dock handlade jag inte så mycket. hittade typ inget alls. Så det är inte så mycket att göra. Hittade i alla fall en ny plånbok. Det var välbehövligt kan jag tala om. Min har jag haft så länge och den har börjat gå sönder. Men nu har jag även insett att jag behöver göra mig av med lite kort. De får inte plats längre. Köpte även en ny mössa. Underbart skön var den. Så det är ungefär vad jag lyckades åstakomma på mellandagsrean. Däremot har jag framkallat kort som jag äntligen ska sätta upp i vår lägenhet. Hoppas de blir bra och att jag får komma iväg till ikea och handla ramar.

Försökte mig även på att redigera lite bilder. skulle egentligen gått en tur idag men det blir nog inget av med det. Kanske ska ta och visa mina julklappar istället. Är ju lite lat trots allt.

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

...och när har du tänkt blogga igen då? Har läst samma inlägg i flera veckor känns det som...;)

2011-01-04 @ 12:43:56
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0