Stress

Ja på tal om allt annat så är det jobbigt att man blir så lätt irriterad när man är stressad. Jag menar två tentor en inlämning och ett seminarium under samma vecka bådar inte gott. Det är recept för trubbel om man nu kan säga så. Sjukt lätt irriterad har jag varit denna veckan. Och det har jag kommit på att man inte kan göra något åt. Men jag kan säga att jag är glad att jag har den man jag har i alla fall. Inte många hade klarat av mitt irriterade humör. Min mamma vet vad jag pratar om. Men att äntligen ha hittat någon som älskar mig lika mycket även om jag har en dålig dag. For better or for worse! det är guld värt.
Jag har världens absolut bästa man som älskar mig jämt och pussar mig när jag behöver det, som lagar mat åt mig om jag måste plugga, som klär av mig när jag somnar med kläderna på, som påminner mig om att jag måste gå upp om jag snoozar för länge, som låter mig sova på hans arm hela natten och som bara är där när jag behöver det.
Rami jag älskar dig så mycket!
Du är mitt allt.

Kommentarer
Postat av: RamB0

Ja, men älskar ju dig :) Sen lagar du lussebullar och liknande så blir illa tvungen ;)

2010-12-01 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0