På riktigt!

Igår var det ju meningen att jag skulle plugga men tyvärr blev det ju inte riktigt så. Sabine tvingade med mig till Bb istället och jag kan ju säga att det var värt det. De var så jävla kul. Satt och snackade skit halva kvällen och när dom stängde drog vi vidare till Publicum istället. Självklart var jag tvungen att gå förbi en vända hemma först för att hämta pengar så att man kunde äta lite korv där också. Så sjukt gott.
Och Bilbo fortsatte med sina funderingar.
Han sa till killen i baren: "jag har ett problem som jag verkligen inte kan lösa själv, du måste hjälpa mig. Kan du förklara hur Rami lyckades landa den här tjejen." och så pekar han på mig. Lite roligt är det.

Sen fick jag mitt älskade märke utav ben också. Och jag fick tag i ett utav mina dröm märken. Fick betala lite för det men det var verkligen värt det. Nu är det bara två till märken som jag behöver. Fast man kommer nog säkert hitta fler som man vill ha med tiden. Men just för tillfället är jag nöjd.




Och nu är det på riktigt! Bara så ni vet. Känns jättebra. Och i morse efter sin tenta skulle ju Rami komma förbi innan han skulle hem till Strängnäs men det där med killar alltså. Så fick ett sms om att han inte hann och sen att om jag ville säga hej då skulle jag ta mig till buss 14 på 5 min. Och då måste det poängteras att jag låg i sängen och hade precis vaknat. Men jag hann. Jag sprang som en jävla idiot men det var så värt det bara för att få pussa på azizam på vår dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0