Tenta

Ja det här med tenta är ju som det är. Men jag känner faktiskt att jag har varit jätte duktig de senaste dagarna. Jag har suttit i skolan mellan 10-22 ungefär och pluggat. Och det mesta har satt sig kände jag. Men jag blev grymt besviken på tentan som gjordes i morse dock. Var massa kul frågor om allmän farmakologi men alla andra delar var det typ 1 (!) fråga på. Jag hatar när det ska vara en fråga med typ 4 poäng. Varför inte har fler så man får visa att man har lite större kunskap än kunskap om bara ett litet skitområde.
Ja jag kan ju alla instuderingsfrågor nu även om de inte kom till användning just nu. Men jag antar att kunskaperna kommer till nytta längre fram i utbildningen eller när man kommer ut i arbetslivet.

Måste ju säga medan jag ändå håller på att jag har nu blivit inröstad i styrelsen också vilket betyder att jag nu är general. Kommer bli sjukt kul det här. Nollningen till hösten kommer bli legendarisk. Känns som att det kommer bli en lite stressig vår dock. Men ack så kul.
Nästa stora grej är EWG. Eskilstuna winter games. Jag, Claire, Malla och Cissi kommer vara ett lag och vi kommer vinna så hårt. Det känns som att det är alldeles för få tillfällen man får använda sin overall. Men nu jävlar.

Och idag blir det fan fullt upp också. Ska med Anna och lämna in hennes hårddisk vid lunch. sen är det tvättning mellan 13-19 och efter det kommer Malla och Claire hit så ska vi ha lite tjejkväll och kolla film.



Bild från limousinefärden till strömpis för nån vecka sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0