Trött

Ja idag har man väl gjort lite nytta i alla fall. Seminarium i morse som gick väldigt bra. Hade 3 sjukdomsfall som skulle kollas igenom och lösas och det var kul. Gick ganska fort ändå. var klar efter ca 1,5 timme. Blev kvar i skolan vilket inte var helt planerat men satt på kontoret några timmar och tjötade lite. Fixade med sittningshäftena också jag och anna och fixade med poänggrejerna.
Blev plugg efter det några timmar. Men det kändes som att det inte blev så där jätte mycket plugg på det utan lärde mig alla färger på persiska istället. Så nu kan jag typ ALLA färger. utom beige, men hur viktigt är det.
Jag tycker i alla fall att jag är duktig som kan de jag kan. Sjukt kul att allt sätter sig i huvudet också. Glömmer inte bort något. Okej gurka glömmer jag bort men det kan jag leva med.

Och fan fick inbjudan till att ta backmärket idag men det känns inte som att jag kommer klara det. Jag vill verkligen klara det. Men för det första tycker ju inte jag om öl. och för det andra, hur ska lilla jag kunna trycka i mig 20 öl på tolv timmar? Det kommer nog inte gå denna gången. Men funderar på att öva och ta det vid nästa tillfälle. ska börja med cidermärken nu i helgen i alla fall. Jag, Claire och Kerim. Det är ju 5 nivåer på det så det är bara att börja. sen kan man ju köra på ölmärken sen. För det finns väl sådana?

Sen har jag lite smått lust att slå någon ganska hårt nu. Inte på bra humör. Men ja vad ska man göra då? Gråta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0