2009 är nu slut....

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja men så klart jag gjorde det.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror faktiskt inte jag hade några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja en utav mina bästa kompisar så jag blev gudmor åt en söt liten Eric
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, farmor
5. Vilka länder besökte du? Inga alls tyvärr
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ja det finns nog några saker
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 2 oktober, 6 november, 20 december, 28 januari, 12 juni. 24 augusti!!!!!!
8. Vad var din största framgång 2009? Jag kom in på universitetet
9. Största misstaget? Allt som man lär sig av är inte misstag så jag gjorde inga.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej detta år slapp jag det för första gången typ.
11. Bästa köpet? Mitt ps2
12. Vad spenderade du mest pengar på? Heminredning
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att äntligen få spela fotboll igen
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Waiting on the world to change - john meyer & You are not alone - Michael jackson
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och olika tillfällen.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Bråkat
18. Hur tillbringade du julen?
Som vanligt med tjocka släkten i Vansbro
19. Blev du kär i år? Nej tyvärr
20. Favoritprogram på TV?
Greys anatomy, gossip girl, desperate housewives, 90210
21. Bästa boken du läste i år? Twilight sagan
22. Största musikaliska upptäckten? John Meyer
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En god tårta
24. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig inget speciellt
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Just på det exakta datumet flyttade jag till Örebro
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej det tror jag faktiskt inte.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Samma som vanligt jeansleggins och linne...
28. Vad fick dig att må bra?
Vännerna mest detta år
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Ed westvick
30. De bästa nya människorna du träffade
? Alla människor i Örebro

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här är jävla skitsnack. ska aldrig mer läsa din meningslösa blogg. du var aldrig kär 2009? var det därför du flyttade ihop med han asiaten? och flyttade ifrån han efter en månad. orka meningslösa människa

2010-01-04 @ 16:19:57
Postat av: kicki

haha nu ska jag med starta en blogg på denna sida så då måste du läsa den ..så det så.puss

2010-01-10 @ 17:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0