And here we go again

De senaste dagarna har varit mycket bra...chillat, kollat film spela ps2 och myst ungefär så det har sett ut. Och det var något som jag verkligen behövde nu innan all skit sätter igång igen. Tack så mycket för det sötnosen.

Men som sagt nu sätter all skit igång igen. Tentan är inplanerad den 16 januari vilket betyder att jag har lite mer än en vecka på mig att plugga. Det tråkiga är dock att jag inte har pluggat alls än så länge. Får dock se hur mycket tid man får över. För i helgen är det först och främst fadder kickoff. Vilket betyder fest. Och lördagen är inplanerad för födelsedagsfest fick jag nyss reda på. Så klart man måste fira när vännerna fyller år. Och nästa vecka, närmare bestämt på onsdag...alltså om exakt en vecka så kör nollningen igång. Och även det kommer att ta en hel del tid från mig känns det som. Så jag kanske får köra på det där med att sova 3 timmar per natt eller något. Det blev så inatt i alla fall då vi inte kunde sova och jag kan absolut säga att jag är inte så jävla trött som jag trodde att jag skulle vara. Så vem vet det här kan ju faktiskt funka.
Kanske bör gå en vända till willys för att inhandla lite powerking. Känns som att det kanske behövs.

Och jag har kommit på en sak. Alltså man trodde att man skulle ha så sjukt mycket mer tid nu när man "bara" pluggade och inte jobbade också...men fan så är det verkligen inte. Alltid något att göra. Visst det kan ju vara jätte kul men känns som att man måste pausa ibland också. Det är då man verkligen uppskattar de här små chill/mys/film/tvspel dagarna. underbart med de dagarna.

Nej nu måste jag se mitt desperate housewives avsnitt och sen plugga innan jag ska ner till station och möta Malla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0