Eclipse

Ja jag säger då det. Det var enligt mig en utav de sämre böckerna men det var absolut den bästa filmen hittills. Älskade den rent ut sagt. Den var helt underbar. Och roande om jag får säga det själv. Jag, Syrran, brorsan och Molly var och kollade på den. Vi tog den tidigare föreställningen för att jag och syrran skulle hinna göra annat ikväll. Så nu är det bara till att göra sig i ordning för att dra ner till S1 för en öl i det fina vädret.
Och i morgon kära vänner så blír det Vansbro och en massa bad. Och för de som inte trodde det, synd för er. Men jag och syrran drog en chansning och stack och badade idag. Och fint väder vart det. Det sprack upp och solen tittade fram. Så nu har vi fått oss vår dagliga dos av D-vitaminer eller D-fittaminer för den som vill. Fick höra någon som hade sagt det igår. rolig felsägning där.

Men nu är det dags att dra.

Rami om du läser detta så saknar jag dig massor.

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: jag åker inte förrens den 16 augusti...



Ja men visst är den helt klart bäst hittills?!

2010-07-10 @ 22:18:43
URL: http://elinhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0