Tropisk värme

ja det är väl ungefär vad det är i sverige nu. Varje dag är det så. och det är helt jävla underbart. Vem behöver åka utomlands nu. inte jag i alla fall. jag behöver åka till vansbro och det är exakt vad jag gör i morgon. Blir där tills på söndag troligen. Sedan ska jag ägna tiden åt att umgås med en massa folk innan jag åter intar örebro och umgås lite med panty. man ställer ju upp.

Men idag har jag i alla fall umgåts med syster sara. Vi var i gullnäs och badade hela dagen. Helt underbart varmt i vattnen var det kan jag lova. Kändes som minst 25 i alla fall. Sedan vart det glass innan vi åkte hem igen. sådana här dagar vill jag ha fler utav.



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0