Fy på mig

Ja så kan man ju säga. Men nu har det hänt väldigt mycket så tiden att blogga har inte riktigt funnits till. Vi kan ta det från början då. Förra helgen var jag i karlstad och hälsade på min kära johanna. har ju inte träffat henne sen i oktober så det var fan på tiden. Vi var lite panka båda två så det blev en helg inne me massa mys, film och tjejsnack. Det var trevligt hur som helst. Och jag fick äntligen se hennes fina lägenhet som hon skaffat sig. Verkligen många plus på den. Sedan fick jag äta jordgubbar med så det klagar jag absolut inte på.

Igår som kom vi däremot hem från att ha varit en vecka ca i dalarna. Det var jätte trevligt. Och vi kan konstatera att myggor älskar Rami. tog han av sig täcket bara lite blev han mat åt myggorna, gjorde jag samma sak rörde dom mig knappt. Stackars lilla Rami har med andra ord myggbett över hela kroppen. Man får knappt röra honom. Började i borlänge. var på rättegång som för övrigt blev inställd, träffade världens sötaste gudson, träffade nathalie, gick på kupolen. Sedan bar det av till Vansbro för att ha lite tid på landet. Jag kan säga så mycket som så här. skit väder och massa mygg. Men vi överlevde och hade det så mysigt så. Man får göra det bästa utav situationen. Han fick ju träffa mormor och morfar. sedan så fick han nog lite dåligt samvete och blev nog övertalad av svärmor att vara med på släktträff. stackars lilla Rami. Men det kommer bli kul eftersom han kommer vara borta hela juli plus lite till. Så jag kommer ha längtat ihjäl mig efter honom.
Nu däremot så är vi tillbaka i örebro i ca 1,5 veckor för att sedan åka till strängnäs. Och idag så ska jag träffa sara nere på stan och mannen ska ner till labbet som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Millis

Jag kan ju säga så här: jag tänker inte åka till vansbro över jul om jag inte fått barnet än. Men om det kommer i tid ska det kanske gå bra. Får se hur jag känner mej.

2010-06-14 @ 13:50:59
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Millis

jadu, vet inte hur vi ska få till det här på ett bra sätt ^^ Men det löser sig nog som allt annat ^^ Kan inte alla fira jul på bb med mig och erik och bebisen då? ^^

2010-06-15 @ 13:44:32
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Millis

jadu, vet inte hur vi ska få till det här på ett bra sätt ^^ Men det löser sig nog som allt annat ^^ Kan inte alla fira jul på bb med mig och erik och bebisen då? ^^

2010-06-15 @ 13:44:33
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Millis

Men dom har väl lite besökstider på dagen väl? Jag fick då komma och hälsa på sandra fast hon låg på en avdelning med för tidigt födda t.o.m..

2010-06-15 @ 17:29:35
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0