opponering

ja idag blev det till att kliva upp tidigt, och om man ska göra det så är det ju en idé att lägga sig tidigt. Men icke...först blir man fast i tv-spel sen är det sent ändå så då kan man lika gärna vänta till den bättre hälften lägger sig med. Och sedan är kl helt plötsligt 03. Men det gör inte så mycket då man har sommarlov.
Men hur som helst. Nu på morgonen har jag varit och kollat på när Rami skulle presentera sitt arbete. Och jag var nog mer nervös än vad han var. Men jag är så stolt över honom. Han var jätte duktig. Inte för att jag förstår så mycket av sådana där saker i övrigt men han var sjukt duktig. Och de hade inte speciellt mycket att klaga på heller. Så ja han har gjort ett bra jobb helt enkelt.
Nu däremot blir det till att äta frukost innan jag och Kerim ska iväg för att hämta tröjor och ha sista faddermötet inför sommaren. Ska bli kul att få se alla en sista gång innan de far iväg åt alla olika håll.




Knäpp karl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0