peace and love

yes första dagen på peace är avklarad. Den gick bra trots att vi fick el alldeles för sent. Har hur som helst jobbat på massor och det har varit så där lagom med folk. De kommande dagarna kommer det nog bli mer. Men det är ju enligt mig bara kul för då får man ju röra lite på sig. På tal om att röra på sig så är min uppgift för dagen att dela ut flyers. Det ska blir roligt då det är så fint väder. då får man lite sol på sig och så också. Underbart. Måste bara komma ihåg att smörja in mig bara.
Har inte träffat så mycket känt folk än men mer kommer det. Det är väl i morgon som de flesta kommer. Ska bli roligt.
Men nu är det dags att göra sig i ordning och starta dagen.





Och älskling om du läser detta så vet du att jag tänker på dig. Alltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0