The day

Ja nu har dagen D kommit. Alltså den dagen när Rami kommer hem igen. Och det bästa av allt med idag är att det är sjukt fint väder. Det är ju inget man klagar på. Tyvärr måste jag nog städa upp lite här innan jag intar gräsmattan, eller så kanske jag ska vänta på karln så att vi kan sommarstäda tillsammans. Jag menar han har ju stökat ner lika mycket som jag. om inte mer. Så ja jag väntar nog på honom. Så det betyder att nu är det frukostdags och även dags för en dusch. Måste ju vara ren och fin.

Kan säga också att jag börjar bli lite nervös nu faktiskt. Helgen närmar sig och då är det dags att träffa svärföräldrarna. För första gången måste tilläggas. Men jag hoppas det kommer gå bra och att dom tycker om mig. Rami tycker ju om mig i alla fall. Det borde ju räknas för något. Nej men det kommer nog gå bra. Tror inte att dom kommer äta upp mig. Sen tror jag faktiskt att det kommer bli jättekul. Och sen är det ju faktiskt midsommar på fredag också vilket betyder att jag ska få jordgubbar. Jag sa till Rami att det är det enda jag kräver på midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0