Ätande?

Idag har vi haft ätande på KTC. Så jag fick mata elin och borsta hennes tänder och även rengöra hennes mun med diverse saker. Var faktiskt rätt kul. Jag kan meddela dock att jag lägger denna tenta på is då det är alldeles för mycket nu och jag håller på att stressa ihjäl mig. Så jag tar den på omtentan istället. Dumt att slita ut sig redan. Har hur som helst varit en lång dag idag. Var in till T1:ornas lektion och pratade om fadderiet. Hoppas det kommer många i morgon. Sen var det då KTC och sen både styrelsemöte och sektionsmöte. Lyckades även övertala Malla och Stefan att åka till max. Men nu är jag äntligen hemma på kotten igen efter att ha släpat massa väskor med kläder uppför den där jävla backen. Flyttar sakta men säkert.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0