Disney

nu är maten avklarad och även en disneyfilm. Som vanligt så blev R lite sen hem, men vad ska man göra. Bara att gilla läget. God mat blev det i alla fall. Gjorde potatis, grillkorv och stuvade morötter (havidj) måste briljera lite med att jag vet vad det heter på persiska. Börjar faktiskt kunna massa bokstäver nu också. Lite jobbigt med alfabetet men bara att plugga. Jag ska klara det så.

Kollade på Den lilla sjöjungfrun idag också. Nostalgi så det bara skriker om det. Älskar det. Men nu har jag slut på fantasi så vet inte vilken film jag ska kolla på nu. Men någon hittar jag säkert.
Men nu är det snart dags att sova om man ska orka ha KTC i morgon bitti och sen plugga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0