Flytt på G

Nu är lägenheten uppsagd och den nya får jag besked om i morgon men eftersom man ligger först i kö ska det väl inte vara några problem. HAr även börjat flytta upp alla mina kläder till kotten. Har ju inte tillgång till lägenheten än men jag lägger allt hos Rami i och med att han bor ett nummer ifrån mig så det är bara att flytta dit det då. Jag menar jag har ju inget bättre att göra. Lika bra att springa lite upp och ner då och ta med grejer när jag ändå är nere på studentgatan.
Men nu ska jag till vårdcentralen för jag vet inte vilken tur i ordningen men jag fick hur som helst bekräftat att jag har urinvägsinfektion så nu är det antibiotika som gäller.
Sedan ska jag gå ner för att öka risken för cancer lite genom att sola. Men det kan jag behöva faktiskt.




Detta är bara början. Undra hur mycket kläder som kan ligga i Ramis lägenhet innan han börjar klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0