Helgen!

Ja nu har ju syster varit här i alla fall under hela helgen. Och jag har som vanligt varit dålig på att skriva. Mamma påpekar att ingen vill läsa om jag inte uppdaterar varje dag. så jag får väl börja göra det.

Mötte syster på fredag kväll på station och hon bjöd på grekisk restaurang. Mycket mycket gott. Så fredagen var bara en slödag. Lördagen däremot så hände det massa saker. Gick på stan och hittade en sjukt snygg och viktigast av allt, billig väska. Och jag gjorde enligt syster ett stort misstag genom att ta med henne till en affär där hon hittade en jacka för 1100 kr. Jag ska aldrig göra om det igen.
En rolig sak var att vi sprang på Jimmy från vansbro på bussen på väg tillbaka hem. Det var sjukt trevligt. Har ju inte träffat han alla sen jag flyttat hit.
Lördagkvällen bjöd på schlager och massa alkohol. Började i korridor 14 och avslutades i min korridor 12. Fick även träffa Ramis kusin. Det var mycket trevligt. Kvällen slutade med att vi gick till max och sen åkte taxi hem, lade oss i sängen och åt max och kollade på djungelboken och slutade med att jag, syser och rami slocknade.

och vid sjutiden så flyger älsklingen upp och säger att han måste hem. Haha...det var tydligen äckligt varmt att sova så många i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0