Kina muren

Jag kan säga att jag precis har hittat min favoritrestaurang. Rami fick nämligen träffa svärmor idag. Och Pärla så klart. Vi var till Kina Muren och åt. Var så jävla gott måste jag säga. Helt underbar buffé. Var och tog mat 4 gånger. Tror mamma skämdes över mig där i slutet. Men vad ska man göra när det är så jävla gott. Det går ju inte att låta bli. Och har man betalat för det så är det bara att äta. Men hur som helst så gick det bra för Rami att träffa svärmor. Hon var lika knäpp som vanligt. tror det där är något som ligger i familjen faktiskt. Men nu förstår nog han varför jag är som jag är i alla fall. Nu är det bara svärfar kvar sen har han sett den farliga delen av släkten tror jag.

I morgon däremot blir det ikea och så blir det trädgårdsmässa vid conventum. Hoppas det blir roligt. Jag har i alla fall fått tillåtelse av min man att handla lite grejer som vi behöver till köket. Äntligen säger jag bara. så mycket som jag saknar kan jag lova. Bland annat ett decilitermått, bunke, visp och vitlökspress. Det är något som ska fixas i morgon. Men nu är jag så galet trött så nu ska här sovas. På golvet i mitt eget hem. Vilken stil va?




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0