massa fest åter igen

ja helgen bestod som vanligt av massa fest igen. Inte helt otippat kanske men vad ska man göra när det händer så mycket kul. I fredags var i alla fall jag och Malla till publicum i och med att det var träff för Skåne nation så då var folk där tidigt. Det var en mysig men relativt lugn kväll. Lördagen däremot var det mer fart i. Började med att min segis till man insåg att han hade tenta kl 2 och inte 8. bra där. Lagde mat medan han var borta och sprang mellan spisen och bb under tiden. det var nämligen så att de var i full gång att ta backen och det vill man ju inte missa. Stefan klarade i alla fall inte mer än 13 öl eller något sen kom det upp igen. Vissa andra åkte ur redan vid 15 tiden bara för att han drack för mycket.
Men så kan det gå uppenbarligen. Men tyvärr kunde vi inte vara där speciellt länge då Ramis kompis fyllde år så vi skulle dit. Och vi skulle då för första gången ut på ritz. Jag säger så här i efterhand att det var skönt att jag lämnade klackarna hemma. Slapp taxi och fick en skön promenad till Ritz. Ritz var ett väldigt bra ställe faktiskt. Mycket störra än vad jag väntade mig. Och roligt hade vi.
Åkte efter Ritz hem till Stefan och efterfestade. Rökte vattenpipa och drack upp hans sprit. Hade skit kul tills störningsjouren kom och förstörde stämningen med böter på 860 kr. Stackars stefan.

Men nog talat om det. För roligare saker har hänt. EWG är fixat och skjutsen för min del med. Så jag tar mig dit på lördag efter tentan plus att min man följer med. Fick tjata lite men nu fick jag med han i alla fall. Kommer bli en sjukt rolig helg. Plus att vi nu även har fixat biljetterna till Tjällis. Det såg ut som att det var många som inte fick biljetter och det var ju lite tråkigt. Man önskar ju att alla skulle kunna komma. Men ja inte så mycket att göra åt. Vi fick våra platser i alla fall och vi ser fram emot det sjukt mycket.

Men nu ska jag vara duktig och plugga till min jävla tenta, den som förstör EWG lite och så ska jag hoppas på att jag sätter den efter allt krångel den orsakade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0