Syster

Dagen har i alla fall börjat lugnt och jag vet att det kommer bli en sjukt bra dag. Mannen drog nyss till skolan för plugg efter en hel del skrikande åt sitt dataspel. Vilken liten nörd alltså. Killar är så lättroade. Men det är väl bra de. Då vet man vart man ska sätta dom när man är trött på dom.
På dagens schema står nu att fixa klart med min labbrapport så jag äntligen blir godkänd på den vilket inte är det lättaste för detta är andra gången jag gör om den. Men vad ska man göra. Man lär sig ju. Och som en god vän sa till mig det man inte lär sig från är det enda som är misstag och när det kommer till skolarbetet så lär jag mig varje gång. Så jag gör inga misstag alls.

Men hur som helst ska jag ner och hämta min älskade syster sen på stationen. Äntligen kommer hon för att hälsa på mig. Som jag har längtat efter det. Det kommer bli jätte roligt faktiskt. Undra vad vi ska hitta på ikväll dock. Men det löser sig säkert.

Men nu är det hur som helst greys anatomy och lite käk som lockar först. Återkommer med en uppdatering senare.

Sommaren är för övrigt på väg nu för de som inte märkt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0