upp upp and away!

Ja tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag åker för jag kommer nämligen inte kunna skriva något mer idag. Om några minuter ska jag bege mig ner till universitetet och möta upp med resterande generaler för att åka på en ledarskapsutbildning. Vi ska vara i fiskeboda tror jag och ha roligt.

För övrigt så köpte jag påskskinka igår och gjorde i ordning och jag kan lova att det är inte fy skam att ha det på mackan. Dock tycker in R så där jätte mycket om det så den får jag mer eller mindre ha ifred. Hur bra som helst.
Och i och med att vi åker till Borlänge till påsk så var jag ju tvungen att köpa lite grejer till min lilla prins med. R var faktiskt inte så dåligt sällskap på den punkten. Men det är kanske för att han är som ett litet barn.

Nej nu ska jag bege mig. Ha en bra helg allihop.

Kommentarer
Postat av: Hugokaja

Excellent site!

2011-04-05 @ 07:37:15
URL: http://hugokaja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0