Adapterproblem

Kvällen spenderades med lugn och ro. Känns som att det har varit mycket utav det den senaste tiden. Men det har varit välbehövligt också. Kollade hur som helst på Orphan lite halvjobbig film till och från men den hade sina ljusa stunder faktiskt. Men sen blev det en gammal klassiker, "En riddares historia". Sjukt bra film som man kan se hur många gånger som helst. Det som är mest illa med det hela är ju att man kan varenda replik. Vilket R fick uppleva när vi såg den. Usch det finns inge värre än någon som säjer replikerna när man kollar film, men ändå så kan jag inte låta bli. Ja det är då bra illa alltså. Men som grädden på moset så käkade vi lite banana split till filmen. Det var ett bra tag sen och satt väldigt fint. Men tyvärr så är det väl inte sådär jätte nyttigt. Men det gör inte så mycket. Får ta igen det med träning sen någon gång.




Och för att förgylla min dag lite extra såhär på morgonkvisten så blev man väckt av att dom ringde från MT data och sa att min hårddisk var fixad. Det var endast ett litet adapterproblem. Vilket betyder att jag ska gå ner och hämta den nu för att sedan bränna ut alla mina bilder på cd skivor. Jippi.
Så det är vad dagen har att erbjuda för tillfället. Det och plugg. Måste verkligen göra klart min labbrapport som jag har hållt på med sen i januari. Kanske dags att ta pinnen ur röven nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0