Åskväder

ja jag säger då det. Hur kan man inte älska när det åskar och blixtrar? Jag kan då säga att jag gör det. Och det är då det är en fördel att ha en bärbar dator. Den behöver inge ström och kan alltså vara på under åskvädret. Detta utnyttjade så klart min karl då han måste skriva sin c uppsats och så klart jag låter honom ta min dator till det. Men regnade som fn gjorde det i alla fall. Skönt faktiskt med tanke på att det varit så kvavt den senaste tiden. Och ikväll har jag hört ryktas om att det kommer bli samma sak. Mer regn med andra ord. Sen om regnvädret slog ut vattnet i örebro län behöver vi ju inte låtsas om.




Ja och gårdagen mat var jag sjukt stolt över. Hade inte ätit det sedan jag gick i mellanstadiet eller något sådant. Och det blev så gott. precis som man minns det. Makaronipudding. Det är inte helt fel alltså. Och så lätt är det också. Så har man begränsade kunskaper i matlagning så är det ett bra alternativ.




Nu måste jag säga att jag är lite mesig faktiskt. Har fått in två tentaresultat på mejlen men jag vågar faktiskt inte kolla på dem. Det är nämligen så att jag är rädd att tappa motivationen till tentan nästa fredag om jag har kuggat någon tenta. Så därför väntar jag en stund. Men de två som jag har fått in är jag rätt säker på att jag klarat. Psykologin måste jag ha klarat och anatomin räknade jag på lite nu och där lär jag fan också ha klarat mig annars är de nå fel. Men psykologin är viktigast för där finns det ingen omtenta förän i augusti och allmän omv och anatomin är det omtenta 5 & 7 juni så det är lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0