Cidermärke no.3

ja nu var cidermärke nummer tre klart. Och fan va skönt det är. Men det tog emot som fan. hade ett helt glas kvar när tiden stod på 5.04 och jag var på väg att spy. Frågar ni mig så skulle jag ha gett upp där. men de som känner mig vet att jag är envis som en jävla åsna. Så jag svepte skiten och satte mig och höll för munnen. spydde endast en gång i munnen. Bara att svälja och se glad ut. Men som sagt, jag klarade det i alla fall. Och det var så värt det. nu får jag bli kontrollant. Och senare ikväll så ska jag och rami spåna på lite märken till ett lite halvt hemligt projekt. ett projekt från en general och en sexmästare. Men det blir nog bra ska ni se. Men att göra märken är inte det lättaste. Men nu ska vi kolla klart på matchen mellan Sverige  och Bosnien...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0