Max

Ja igår blev det en vända till max. Gud vilka tjockisar vi är alltså. Herregud säger jag bara. Men det var så värt det. Dock så blev det lite jobbigt när jag var kissnödig hela vägen dit och hela vägen hem. men bara för att få de där pommes med smält cheddar så var de värt det. Och fan va goda milkshakes dom har alltså. Jag rekommenderar dom varmt faktiskt. Underbart gott.

Men idag å andra sidan så har vi fixat lite med märken. Det ska ju blir lite ordning på sådana saker så det som jag och rami haft i tankarna är klart nu och ska bara testas. Det blir nog sen när vi är i vansbro kanske. Får se.
Men ikväll är det andra saker som sker. ska nämligen och se sex and the city 2 med brudarna. det ska verkligen bli roligt.
Men nu är det dags att göra lite köttfärslimpa så karlarna....ja två stycken,,,,blir nöjda ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0