Underbart snäll man

Ja alltså det måste jag säga att jag har. Har haft lite problem att plugga under veckan. Och det är mycket lättare med hjälp och lite lättare när man inte är hundra stycken. Så igårkväll och sedan nu på kvällen så har han förhört mig. Och just nu känns det mycket bättre än det gjorde för några timmar sedan. Så han är verkligen guld värd. Tack älskling. Nu får ju jag vara snäll och betala tillbaka honom. Ska nog hitta på något. Men hur som helst blir det tenta i morgon kl 14.15. Hoppas det går bra. Men det kommer det säkert. Med den hjälpen jag har fått både igår och idag. Nu ska mannen däremot vara nörd och spela cs så jag går nog och lägger mig.

Men bjuder på en utav dom första bilderna jag tagit med min nya kamera. Och mitt favoritobjekt är så klart min kära.


Kommentarer
Postat av: Millis

Sv. Tack, men nej tack! :p Kanske om jag hade alla dina kunskaper.



Fin bild!

2010-05-28 @ 12:47:12
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: KefF

kvicken eller poowie ? haha

2010-05-28 @ 22:44:16
Postat av: Vegardida

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-02-28 @ 16:31:06
URL: http://vegardida.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0