UVI

Ja som det ser ut så är jag inne på det spåret igen. För andra gången på ungefär en månad så har jag återigen urinvägsinfektion. Jippie vad roligt det är. eller inte. Dom trodde först det var njurbäckeninflammation men det var de inte som tur var. Skönt att slippa det. Men fick sitta på vårdcentralen drygt en timme innan jag fick mitt recept och kunde åka ner till Tybble för att hämta ut min antibiotika. Fick inte samma denna gången så vi får se om jag slipper ett till återfall nu. För ärligt talat känns det som att jag har klippkort där snart.

Efter mitt besök i Tybble var det dags att städa kontoret och ha styrelsemöte. Kändes mest som att jag var ivägen vid städningen för man kan inte vara hur många som helst som städar. Men mötet gick bra. Inte så mycket att rapportera från introduktionen.
Kvällen spenderades med god mat och en massa spelande. Vilken nörd jag är. Fick två samtal med folk som ville att jag skulle med ut. Men med UVI och ett dåligt humör vill man inte ut. Tyvärr. Men det ska det bli ändring på så fort sista tentan är klar.
Och jag fick även reda på att min kära vän Nathalie och hennes nya ragg (en iranier) ska komma och hälsa på mig och älsklingen. Det låter hur kul som helst. Nu håller även hon på att lär sig persiska. Det tycker jag är jätte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0