12 minus och en man som sover

12 minusgrader var det när man gick till praktiken i morse. Inte att leka med men som jag sa till en vän. Detta är ingenting mot vintrarna i dalarna. Dom är mycket värre. nog för att det är en anna slags kyla här men ändå. Praktiken gick bra och jag hann till och med plugga lite under tiden. Och för den delen så fick jag gå tidigare. så snälla dom är mot mig. Så jag hann förbi willy och handla kesella så jag lite senare kan baka lussebullar. blev ju inga igår då en viktig ingridiens saknades.
Nu tänkte jag bli förhörd på tentan men det verkar ju gå så där när min man har fått för sig att sova (?!). Ja han sa en kvart och en kvart är allt han får för han har ju svårt att sova på nätterna. undra varför liksom. Knäpp säger jag bara. Nej som sagt nu är klockan prick vilket betyder att jag ska ta tag i benen på honom och försöka dra ur sängen. Se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Tack så oerhört mycket för din kommentar! :) Jag är självlärd i det här med bloggdesign och liknande. Så det jag kan säga att prova sig fram. :) Spara dock designen och kodmallarna innan du börjar ändra saker i dom. Ett annat tips är att kolla in Sannas blogg (sannasrum.blogg.se). Kolla under tips och sedan bloggdesign där. Hon har superbra videor och liknande. Hoppas det går bra med designen! :)

2010-11-29 @ 20:59:35
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Claire

Svar: Tack för tipset om vilken klänning du tyckte jag skulle köpa. Jag tror det blir den gröna faktiskt. ;)

2010-11-30 @ 07:16:20
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0