Första dagen

idag var då första dagen på praktiken. den innehöll mest info och lite sådant. Fick kolla avdelningen och grejer. tydligen så är det mycket provtagning på den avdelningen jag ska vara på så jag är glad. Underbart.
Och trevligt folk var det där med. Kan det bli mycket bättre än så? ja det kan det ju faktiskt. Det kan bli så att man får ett jättebra schema som passar min fritid, eller jag fritid och fritid men det utanför plugget väldigt bra.

Som nästa plan på listan så skulle jag köpa ett par skor att jobba i. Detta blev inte riktigt som planerat. Det blev inga skor. Men det blev god middag och även en jävligt snygg klänning. Säger bara det. De är farligt att gå genom stan när de har så snygga saker i skyltfönstrena.



199 kr är enligt mig ett mycket överkomligt pris. Den är ju blå trots allt.

Kommentarer
Postat av: Natti

haha exakt en sån där köpte jag i sthlm för några veckor sen :P lämnade dock tillbaka den då jag handlade på mig för mycket andra kläder och jag tyckte den kändes onödig. Men roligt att vi köpte lika iaf!! =)

2010-11-09 @ 16:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0