gääsp

ja ungefär så för av någon anledning så vaknade man hundra gånger inatt. och ja det kan ju bero på att karln såg på film på hög nivå och med fett störande ljud på denna film. Tror jag sa åt han i alla fall tre gånger att sänka. Men somna om har man ju inga problem med som tur är. Nu är klockan snart halv sju och jag ska vara på praktiken om en halvtimme. Tar den lite senare bussen idag i och med att annars kommer jag dit inna sju och då är det helt svart på avdelningen i och med att dom öppnar sju. så jag tar det säkra före det osäkra.
Praktiken har ju gått bra än så länge men just nu känns det som att man kanske borde ta tag i alla småuppgifter som måste göras och lämna in detta. Man börjar ju nästan känna sig lite stressad.
Och enligt min psykolog så tar jag på mig för mycket. Så jag funderar på att dra ner tempot lite och kanske bara plugga. Enligt mig låter det som en utomordentlig idé. Så mycket att göra och så lite tid brukar det vara.

Idag är en sådan dag i alla fall. Till praktiken och sedan direkt till möte där vi ska rösta fram ny ordförande. Hoppas jag hinner dit. Ska bli kul att se hur många som kommer. Sen är det direkt hem, byta om och sedan vidare till Ritz för julbord. Hoppas de lyckas med julborde. Eller vem vet deras syn på julbord kanske är tacos. Det återstår att se.

Nej nu måste jag gå för att hinna med bussen. Ha en bra dag alla.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta det lugnt?! Vad var det jag sa? Att det ska vara så svårt att lyssna på en mamma. ;) Älskar dig.

2010-11-17 @ 10:54:59
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0