God morgon

god och god vet jag inte men morgon är det i alla fall. eller ja nästan natt kanske. Känner nu att jag inte sovit bra alls, men ska jag vara helt ärlig så tror jag inte att jag är ensam om det. Liten säng kan vara trångt ibland. Men mysigt är det. Anledningen till det dåliga sovandet vet jag inte förutom att jag har vaknat lite titt som tätt. Ja vi får se hur trött jag är när denna dagen lider mot sitt slut. Nu är det i alla fall nya friska tag som gäller för en dag på dagkirurgen. Sedan blir det ett faddermöte och sen hem så fort det bara går. För jag MÅSTE plugga. Praktiekn hade ju varit så mycket lättare utan allt plugg runt om. Men det skiter väl dom i verkar det som. Ge oss massa och lite till att göra. Men bara att plugga på och se glad ut. Det är inte långt kvar. Så nu kämpar vi in i det sista och går till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0