Jobba i pyjamas

Hemma efter ännu en dag på praktiken. Första dagen på IVA. 3 dagar kvar. Det är intressant att se men jag kan säga så mycket som så här. Jag kommer inte utbilda mig till IVA sköterska. Inte riktigt min grej. Men det jag älskar med att jobba på sjukhus vet ni vad det är?

Jo det är de faktum att man faktiskt jobbar i pyjamas. Hur nice är inte det. mjukiskläder rakt av. Helt underbart. sen att dom har min favoritfärg, blå är inte heller helt fel.
Nu blir det lite kvällsmat med mannen och sedan kanske lite wii, epic mickey innna sängen då jag ska upp i morgon kl halv sex. Jippie.

Men nu känns i alla fall allt bättre med dessa uppgifter. han en klar, en halv klar och en som det är relativt lugnt med. Och lm beräkningen känns som man har koll och lm hanteringen kommer bli pice of cake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0